LÜHIDALT Kui Teil tekib meie toodetega probleem, siis me oleme nõus raha tagasi kandma või tooted välja vahetama. Oleme lahendanud ja proovime lahendada kõik tekkivad probleemid kliendile kõige sobilikumal viisil. PIKEMALT

  1. Müügitingimuste kehtivus 1) Müügitingimused kehtivad caratcrystals.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja FL GROUP OÜ. (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel. 2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. 3) Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel caratcrystals.ee. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Teie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Teie ettevõte edastab maksete teostamiseks, vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

  1. Hinnainfo 1) Kõik veebipoes caratcrystals.ee toodud hinnad on ilma käibemaksuta. Hinnale käibemaksu ei lisandu, kuna FL GROUP OÜ ei ole käibemaksukohuslane.  2) Ostudel, mille kogusumma jääb alla 60 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. (SmartPost 2.59 eurot; Omniva 2.59). 3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (1 päeva pärast tellimuse vormistamist). 4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja caratcrystals.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi. 5) Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.
  2. Tarne ja tingimused 1) Me pakume mitu erinevaid ja kõige kaasaegsemaid tarne variante. Te sate valida kõige sobivamat: Pakiautomaat Itella SmartPOST ja Omniva.  2) Tarneaeg 1-2 tööpäeva, maksimaalselt 5 tööpäeva. 3) Tööpäevadel sooritatud ja enne 17:00 makstud ostud saadetakse samal päeval. Oletav tarneaeg on järgmine päev pärast kauba saatmist. Nädalavahetusel ja Riigipühadel vormistatud ostud saadetakse kahe tööpäeva jooksul. Kui kaup saabub pakiautomaadi Teile tuleb SMS koodiga. Sisestage see kood pakiautomaat terminaali ja võtke oma tellimus. Pakk hoitakse pakiautomaadis 7 päeva.
  3. Tellimuse vormistamine 1) Lisage soovitud tooted ostukorvi. 2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ. 3) Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina (kui veebipoes on selline jaotus). 4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Tellimus koos maksekohustusegaˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (LHV, Swedbank, SEB, Luminor, coop vm) või teiste makselahenduste abil pankades euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt. 5) Tellimuste eest saab tasuda krediitkaardiga (Visa, MasterCard), Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Luminor, coop, LHV Pank), PayPal keskkonnas. 6) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine. 7) Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. 8) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse iga päev (nt E−P 8.00−17.00) Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval laupäeval. Kehtib ka „tulen kaubale ise järeleˮ tarnevaliku puhul.
  4.  Müügilepingu jõustumine 1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipoe poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu. 2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 1 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest. 3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.
  5. Kohaletoimetamine 1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. 2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole. 3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. 4) Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.
  6. Tagastamisõigus 1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvorm on toodud veebipoe kodulehel. 2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. 3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab veebipoe kodulehelt. Ning saata see aadressile info@caratcrystals.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. 4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. 5) Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood on nõustunud kaubale ise järele tulema. 6) Veebipood tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  7. Vääramatu jõud 1) Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.
  8. Isikuandmete töötlemine  1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks. 2) Veebipoel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale. 3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. 4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel. 5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.
  9. Pretensioonide esitamise kord 1) Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale. 2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. 3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise. 4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood. 5) Veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena. 6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@caratcrystals.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. 7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest. 8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. 9) Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
  10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole 1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
  11. CaratCrystals kinkekaardi kasutamine e-poes
  12. 1. E-poes saab kasutada kõiki CaratCrystals poolt väljastatud kinkekaarte, millel on peidetud online pin-kood.
  13. 2. Kinkekaarti saab kasutada lisades Ostukorvis Kinkekaardi lahtrisse kinkekaardi online pin-koodi.
  14. 3. Kui Tellimus jääb peale Kinnitan ja maksan nupu vajutamist tasumata, jääb kasutatud kinkekaardi summa broneeringusse kuni 2 tunniks. Peale seda saab kinkekaarti uuesti kasutada.
  15. 4. Ostukorvis saab valida, kui suurt summat soovitakse kinkekaardiga tasumisel kasutada.  Kui ostusumma on väiksem kui kinkekaardil olev summa, jääb ülejäänud summa Kinkekaardile alles. Kui ostusumma on suurem kui kinkekaardil olev summa, siis tuleb puuduolev summa juurde maksta kasutades Ostukorvis olevaid makseviise.
  16. Tagastada kinkekaarti ei saa.